🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐

🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐
دیدگاه ها (۵)

سخنی ندارم

خدایی اگه Entp ها عصبانی میشن یه شخصیت دیگه ای میشن

چه خفنه ادیتش

ویلن جذابیه هر چند که قاطله و شیطونه ولی بازم جذابه

منکه کیدراما هستمو کراشمهه😭💓سوال پست⁦^⁠_⁠^⁩اولین کراش کره ای...

پارت بعدی رو بگید کدوم گروه با چه زبانی🪐

😂🌸

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط