استوریم..

استوریم..
دیدگاه ها (۰)

ای‍‌ن‍‌ای‍‌ی ک‍ِہ #دوس‍‌ِتون دارَن‍‌و اَز ‍ک‍‌ُج‍‌ا م‍‌ی‌‍ار...

اگه باهات بحث نمی‌کنم مطمعن باش ارزش بحث کردنم نداری:)

ولی امیدوارم تجربه نکرده‌باشین!<<:

قدر همو بدونین خاک چیزیو بگیره دیگه پس نمی‌ده:)

*استوریم*

*استوریم*

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط