ای‍‌ن‍‌ای‍‌ی ک‍ِہ #دوس‍‌ِتون دارَن‍‌و اَز ‍ک‍‌ُج‍‌ا م‍‌ی‌

ای‍‌ن‍‌ای‍‌ی ک‍ِہ #دوس‍‌ِتون دارَن‍‌و اَز ‍ک‍‌ُج‍‌ا م‍‌ی‌‍اری‍‌ن . !
دیدگاه ها (۰)

اگه باهات بحث نمی‌کنم مطمعن باش ارزش بحث کردنم نداری:)

‍چ‍‌ق‍د ‍ق‍ش‍‌ن‍گ ‍دروغ‍‌ات ‍دل‍ی‍‌ل ‍ب‍‌ی ‍خ‍‌واب‍ی‍‌ام‍ ‍م...

استوریم..

ولی امیدوارم تجربه نکرده‌باشین!<<:

ع ل م د ا ر ....ن ی ا م د ...#امان😭😭😭😭

هیونجین بعدی؟تکرار کن دهنت عادت کنهپ ا ر ک چ ا ن ج ی پارک چا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط