d.e.a.t.h 64640070

دیدگاه ها (۱۶)

خداحافظ بچها من از ویسکون میرم

برگشتم سلام👋

بابا زندس شما رو ایستگاه کرده🤣

خدایا...به حق اشک‌های امشب، به حق غیرت عباس (ع)، به حق وفادا...

من زیر بیرق ابوالفضل العباسم🏴🖤💔😭سلام بر عباس، ای غیرت مجسم… ...

منی که هنوزم بلد نیستم :::

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط