خداحافظ بچها من از ویسکون میرم

خداحافظ بچها من از ویسکون میرم
دیدگاه ها (۲۷)

برگشتم سلام👋

بابا زندس شما رو ایستگاه کرده🤣

ی چند وقت میرمفعلا خداحافظ

شما ها اصلا حمایتم نمیکنید پس من میرم . خداحافظ 💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط