وای خدا .. چقدر هوا پریدیم .. غیرت ایرانی

شش ماه قبل از بازی های جام جهانی به هر تیمی درخواست بازی دوستانه می‌دادیم، رد میکرد ، حتی اسپانیا هم قبول کرد . و سر اخر زد زیرش .. دمتون گرم
دیدگاه ها (۰)

دهه شصتی های عزیز.. نوستالوژی

اگه با اینا خاطره داری به تو از دور سلام

اعضا امروز در بابل .اسلاید 1 ‌ 🫧چانگبینی دربابل پیام فرستاده...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط