یادش بخیر.. نوستالوژی
*خاطرات کودکی یادش بخیر*
حس وحال کوچکی یادش بخیر
کاشکی یکروزکودک می شدیم
درهوای بادبادک می شدیم
فارغ از این وغم آن می شدیم
راهی راه دبستان می شدیم
گاهگاهی در خیال کودکی
می روم با اسبهای چوبکی
حرفها از سینه هایی صاف بود
چشمه اندیشه ها شفاف بود...
حس وحال کوچکی یادش بخیر
کاشکی یکروزکودک می شدیم
درهوای بادبادک می شدیم
فارغ از این وغم آن می شدیم
راهی راه دبستان می شدیم
گاهگاهی در خیال کودکی
می روم با اسبهای چوبکی
حرفها از سینه هایی صاف بود
چشمه اندیشه ها شفاف بود...
- ۱۹۰
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط