یادش بخیر.. نوستالوژی

*خاطرات کودکی یادش بخیر*
حس وحال کوچکی یادش بخیر
کاشکی یکروزکودک می شدیم
درهوای بادبادک می شدیم
فارغ از این وغم آن می شدیم
راهی راه دبستان می شدیم
گاهگاهی در خیال کودکی
می روم با اسبهای چوبکی
حرفها از سینه هایی صاف بود
چشمه اندیشه ها شفاف بود...
دیدگاه ها (۰)

نوستالوژی

قدر ت رو زمانی دانستیم که به ما حمله شد و حمله خواهد شد

یه زمانی با اینا زندگی کردیم الان شدن خاطره

وای خدا .. چقدر هوا پریدیم .. غیرت ایرانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط