بیتو اوضاع جهانم خراب است!
بیتو اوضاع جهانم خراب است!
میگفت عشق مثل یک بیماری میمونه که توو هر آدمی یک جور بروز میکنه. یکی بدبین میشه، یکی مهربون میشه،
یکی غمگین میشه، یه سری هم از ترس واگیردار بودن رها میکنن میرن
من تنها حسی که دارم دلتنگیه، ولی یه سوال مثل خوره افتاده توو سرم، اگه دیگه دلتنگ کسی نشم چی؟
میگفت عشق مثل یک بیماری میمونه که توو هر آدمی یک جور بروز میکنه. یکی بدبین میشه، یکی مهربون میشه،
یکی غمگین میشه، یه سری هم از ترس واگیردار بودن رها میکنن میرن
من تنها حسی که دارم دلتنگیه، ولی یه سوال مثل خوره افتاده توو سرم، اگه دیگه دلتنگ کسی نشم چی؟
- ۳۸۲
- ۰۷ بهمن ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط