دلتنگیم... ❥🥀

دیدگاه ها (۰)

‌بعضی وقتا تقصیر اون نیست!ط زیادی روش حساب باز کردی :)

کاش یاد میگرفتیم که دلامونو وابسته رهگذرای شهر نکنیم...(:

« دُنیا کثیفه ، آدماش کثیف تر

شاید بتونی قیدشو‌ بزنی ولی چشم دیدنشو‌‌ با کسی دیگه نداری!🖤

دلتنگیم🥲❤️‍🩹

دلتنگیم❤️‍🩹😔

دلتنگیم....#سید_علی_خامنه_ای #لبیک_یا_خامنه_ای #یاسین_قنبری ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط