‌بعضی وقتا تقصیر اون نیست!

‌بعضی وقتا تقصیر اون نیست!
ط زیادی روش حساب باز کردی :)
دیدگاه ها (۰)

کاش یاد میگرفتیم که دلامونو وابسته رهگذرای شهر نکنیم...(:

به قول بهروز وثوقی:ما اونجوری که دلمون میخواست زندگی نکردیما...

دلتنگیم... ❥🥀

« دُنیا کثیفه ، آدماش کثیف تر

بعضی وقتا باختن یه برد حساب میشه😊🤌🏻

اون روی سگم بعضی وقتا

بعضی وقتا تقصیر خودمونه که:خیلی ”جدی” گرفتیم؛حرفهاروقول‌هارو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط