با من با لحن دستوری صحبت نکن عا میرم برعکسشو انجام میدم😏😎

با من با لحن دستوری صحبت نکن عا میرم برعکسشو انجام میدم😏😎
دیدگاه ها (۴)

من بی کسی رو حس نکردم زندگیش کردم😣😔

فقط آنباکس آخری😂😂

توی مغزم خیلی چیزارو خوابوندم که اگه بیدار شن درد داره😔😔

کمک کنید😂😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط