فقط آنباکس آخری😂😂

فقط آنباکس آخری😂😂
دیدگاه ها (۱۳)

هی کی به هر جایی که رسیده بدبختیشو کشیده همینجوری که نرسیده ...

سعی کنید آدمارو بشناسید از روی ظاهر قضاوت نکنید شاید یکی خیل...

من بی کسی رو حس نکردم زندگیش کردم😣😔

با من با لحن دستوری صحبت نکن عا میرم برعکسشو انجام میدم😏😎

به اخری دقت نکنید اخری رو داداشم کشید🤣

اخری از جونگکوک

@d.i.y.a.n

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط