برای خودم : پایه باشه ، بی جنبه نباشه و شوخی کنیم ، غیبت

برای خودم : پایه باشه ، بی جنبه نباشه و شوخی کنیم ، غیبت کنیم ، راحت و رک باشه خجالتی نباشه ، بریم دعوا 🎀 ، بریم ویسکال ، پایه درد و دل باشه ، همیشگی باشه و دو روزه نباشه ، زود سین بزنه
دیدگاه ها (۱۰۳)

...

part 39🍋‍🟩&یعنی...یعنی اون بهم دروغ گفت؟- آره & آخه چرا...چر...

شاید بگین چرا با اینکه عاف زدم بازم پست گذاشتم؟ راستش حرفامو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط