...

...
دیدگاه ها (۳)

برای خودم : پایه باشه ، بی جنبه نباشه و شوخی کنیم ، غیبت کنی...

دخمل نازم ببخشید بچه ها یه چند وقت نبودم چون ویسگونم بالا نم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط