abolfazl.tanha 38244499

دیدگاه ها (۰)

خیلی قشنگ خونده😔💔

گذشت زمان آرومت نمیکنه...بی احساست می‌کنهکه این بدترین شکل ع...

احساس آدما نسبت بهم بی تفاوتر میشه ولی قلمشون خوب شعار میده

وقتی نوشته ها بیشتر از آنهاست💔...‌بنویس

وای فصل دومش خیلی خوبه 😍❤️‍🔥🤩

درخواستی از یاعتو

میخواممممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط