خیلی قشنگ خونده😔💔

خیلی قشنگ خونده😔💔
دیدگاه ها (۳)

گذشت زمان آرومت نمیکنه...بی احساست می‌کنهکه این بدترین شکل ع...

تک و تنهاتر از آنم که به دادم برسند😭😭😭

احساس آدما نسبت بهم بی تفاوتر میشه ولی قلمشون خوب شعار میده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط