دروغ گویی خوبی هستیم ولی یه قانون ۲۱ : با احمقا احمقانه ر

دروغ گویی خوبی هستیم ولی یه قانون ۲۱ : با احمقا احمقانه رفتار کن .
دیدگاه ها (۰)

نه دادش فقط کسی حرفا مو گوش نمیده:)

فقط به قلب تون شلیک میکنن تو با قلبت میری نه مغزت

pov:

:(:/های😮‍💨

اونا فک میکنن من‌احمقم ولی در واقع...قانون شماره ی 21برای فر...

اسمر میکاپ اینجوری که اگه با هدفن گوش کنی

صدام کن جاسپر جین ماریانو چون هیچوقت مثل یه دختر رفتار نمیکن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط