:(

:(
:/
های😮‍💨
دیدگاه ها (۱)

pov:

دروغ گویی خوبی هستیم ولی یه قانون ۲۱ : با احمقا احمقانه رفتا...

راجب درد ها غم هامون نظرتونه؟؟

سلام 🫠💗من یه درون گرا آم بلی یزره حق ببینیم 🫠🤌🫶

ناخن های اتناخن های لیناناخن های میراناخن های بینا ناخن های ...

هااااای خانم ،های ،های ؛🤣🤣🤣

کصشعر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط