روال زندگی ما خیلی ساده اس:

روال زندگی ما خیلی ساده اس:
بیدارمیشم، رنج میکشیم،میخوابیم:))
دیدگاه ها (۰)

الان اونجایم که روباه به شازده کوچولو‌ میگه :-روباه: من دیگه...

پروانه نداریم چه کنیم...؟زندگیییی........😅🥀

چرا نمیمیری...؟

زندگی خواسته هامونو‌ نداد هیچداشته هامونم ازمون گرفت :)

هدف خیلی ساده اس...

جنی ایران؟؟؟؟؟خب خیلی ساده اس معلومه بانو جنا با صدای طلاییش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط