ادیتم از دخترا و پسرا

میدونم خیلی خیلی بد شد ولی گذاشتم شاید خوشتون اومد
هیت به بقیه گروها نیست صرفا فقط یع ادیته ساده اس
ولی واقعا اونا بهترینن🎀
دیدگاه ها (۱)

(دیسکریپشن) رمان جدید

دیگه اون کلیپ طولانی رو هر دفعه نمیزارم برای رمان

وایی یع اتفاق خیلی بد افتاد من این رمانی که داشتم می‌نوشتم ا...

فدای صداتون بشم مننتهیونگ چقد نازه من دیگه برم ببینم بای😂

من طرف کسی نیستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط