😐⁦💪🏼⁩🚬🗿😂

😐⁦💪🏼⁩🚬🗿😂
دیدگاه ها (۵)

داشانم من داشتم استالین رو نگاه میکردم یهو دیدم یه چیز پشتشه...

جنبه فان دارهولی اگه به اعماقش فک کنی هم دارک میشه و هم واقع...

من خودکشیو ترجیح می دمشما چی.؟#سیگما

🔥⁦☠️⁩🗿🚬⁦💪🏼⁩#سیگما

سکوت نشانه ضعف نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط