من خودکشیو ترجیح می دم

من خودکشیو ترجیح می دم
شما چی.؟
#سیگما
دیدگاه ها (۴)

😐⁦💪🏼⁩🚬🗿😂

داشانم من داشتم استالین رو نگاه میکردم یهو دیدم یه چیز پشتشه...

🔥⁦☠️⁩🗿🚬⁦💪🏼⁩#سیگما

بلح#سیگما

کی بارسایی هست؟؟ من که رئال مادرید رو ترجیح می دم:)

همچنین خانه های به این خانه های برج ترجیح می دم🥰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط