از ریاضی متنفرم.....

از ریاضی متنفرم.....
دیدگاه ها (۳)

ولی یه زمانی منم مهربون بودم:)

:).....

وقتی هم اهنگام برایم تکراری میشه زندگی هم برام تکراری میشه،

برای همینه که کل کات کردنام از ۱۲ به بعده🫡

واکنشم به اون دختر توی کلاس:از صدات متنفرماز قیافت متنفرماز ...

واقا متنفرم.......واقا.....متنفرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط