ولی یه زمانی منم مهربون بودم:)

ولی یه زمانی منم مهربون بودم:)
دیدگاه ها (۲)

:).....

به قول تتلو همیشه گفتم بازم میگم رو مخم راه نرو تا کونت نزاش...

از ریاضی متنفرم.....

وقتی هم اهنگام برایم تکراری میشه زندگی هم برام تکراری میشه،

من یه زمانی هورنی بودم الان شدم دانشمند فانتزی

منم یه روزی با احساسات ترین ادم بودم

اره این زندگی کنه که با کلی درد و هست شروع میشه اره این منم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط