ببین میگم ...

ببین میگم ...
بد ما بودیم !!!
که خوب همه رو میخواستیم :)
دیدگاه ها (۰)

💔

دوباره تبدیل شدی به چیزی که ازش میترسیدی :)💔

💔

نه چون بابام قبلا زحمتشو کشیده :)💔

بچه بودیم میخواستیم تا ٣ بشماریم، میگفتیم ١، ٢، ٢ونیم، ٢،٧۵ ...

باما لج کردن انگار که ما ازافی بودیم بد کردن آخه ماکه عاشق ب...

darya

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط