💔

💔
دیدگاه ها (۰)

ببین میگم ...بد ما بودیم !!!که خوب همه رو میخواستیم :)

💔

نه چون بابام قبلا زحمتشو کشیده :)💔

چشمام هر شب بارید بد کاری دستم دادی

#زیبا#غمگینخوشگلا حمایتم کنید و فیک درخواستی قبول میکنم

با کدوم چشم ها؟🌸🎀

کایزرo((*^▽^*))o

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط