بعد میان میگن بی تی اس چیه

بعد میان میگن بی تی اس چیه
خب اخه اگر بخواد با تمام قدرت اجرا کنه که دنیا می لرزه به خودت😂😐
دیدگاه ها (۰)

من که تفاوتی نمیبینم😂!

قفلی زدم رو این اهنگه با اینکه اسم اهنگو نمیدونم🤝🏼🤣

دیوونههههههه 😂🧠

من گفتم بزار چیزی نگم بعد دیدم دارن خیلی به بی تی اس هیت مید...

خدمت اونایی که میگن بی تی اس قدرت نداره😏😎

ایران یه کشتی از کره ی جنوبی و زدهاگه بی تی اس بیاد اجرا داش...

تقدیم به کسایی که میگن بی تی اس قدرت نداره ☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط