قفلی زدم رو این اهنگه با اینکه اسم اهنگو نمیدونم🤝🏼🤣

قفلی زدم رو این اهنگه با اینکه اسم اهنگو نمیدونم🤝🏼🤣
دیدگاه ها (۳)

واقعا دردناکه💔😮‍💨

خودم درستش کردم🪴🙃نظرت چیه بکنیم تو اینترنت یه سرچ ساده؟

من که تفاوتی نمیبینم😂!

بعد میان میگن بی تی اس چیهخب اخه اگر بخواد با تمام قدرت اجرا...

رو این اهنگه قفلی زدم جدیدا:)💁🤌

و اینکه کسی اسم این اهنگو میدونه

من به شدت قفلی زدم رو این ویدیوعه واقعا هم نمیدونم چرااااااا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط