🖤🤍

🖤🤍
دیدگاه ها (۰)

میگذره مثل اونجایی که سعدی میگه:

چرا ؟

چرا نمی فهمن که نمی تونم تو رو از یاد ببرم💔❤️‍🩹

میشه برگردی بخدا طاقت نمیارم برگرد💔

ژائو لوسی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط