میگذره مثل اونجایی که سعدی میگه:

بگذشت و چه گویم که بر من گذشت
دیدگاه ها (۰)

چرا ؟

خیلی وقته شکستم ❤️‍🩹

🖤🤍

چرا نمی فهمن که نمی تونم تو رو از یاد ببرم💔❤️‍🩹

سعدی میگه :مرا دردیست اندر دل که گر گویم زبان سوزدوَگر پنهان...

گاه گویم که بنالم زِ پریشانیِ حالمباز گویم که عیان است چه حا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط