زندگی مجبورت میکنه رشد کنی...

دیدگاه ها (۱)

اون دیوونس ولی مال منه...

تو قلب شهر منی عزیزم...

داریم به اعماق سقوط میکنیم...

یار من، اسمتو تو تمام شهر مینویسم...این آهنگ>>>>#موسیقی #آهن...

بانوی عزیز من...

دارم عاشقش میشم و نمیتونم جلوشو بگیرم...

تو رویاهام احساس بیداری بیشتری دارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط