داریم به اعماق سقوط میکنیم...

دیدگاه ها (۷)

زندگی مجبورت میکنه رشد کنی...

اون دیوونس ولی مال منه...

یار من، اسمتو تو تمام شهر مینویسم...این آهنگ>>>>#موسیقی #آهن...

متاسفانه مردم زیاد حرف میزنن...

بانوی عزیز من...

دارم عاشقش میشم و نمیتونم جلوشو بگیرم...

تو رویاهام احساس بیداری بیشتری دارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط