tasila 64612316

دیدگاه ها (۳)

اره زندگی بدون من بهتر می شد

هیچکس منو‌ درک نمیکنه

گرگ بودن بهتر تر از عقاب بی بال هست

اون قلب بالا رو قرمز میکنی🥺💕ֺ   ׅ 𐔌⏝֯︶‌ 𓈒ㅤׂ  .   ೀ  𝂅  ִ ⏝֯︶...

❤❤حق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط