هیچکس منو‌ درک نمیکنه

هیچکس منو‌ درک نمیکنه
دیدگاه ها (۲)

اره زندگی بدون من بهتر می شد

هیچکس درک نمیکنه🥲😭🥹

من دیگه فراموش شدم هیچی منو درک نمیکنه من از بین رفتم من دار...

یه طوری برای این صداشون میمیرم کشی درک نمیکنه خیلی هاتن🛐🛐🛐خد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط