من خودم یه پا بهتاشم

من خودم یه پا بهتاشم
دیدگاه ها (۲)

چقدر سر این قسمت گریه کردم

یه شب دوباره

من که خودم طرف دوتاشونم

اگ یه موتور با کلاه هم باشه که دیگه تمامممممممممممم خودم پا ...

خودم از سر تا پا فنتم بانوووووووووومایل به فالو؟

خودش یه پا فرشتس بشم 😇

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط