یه شب دوباره

یه شب دوباره
دیدگاه ها (۱)

قفلی زدمااااااا

چقدر سر این قسمت گریه کردم

من خودم یه پا بهتاشم

یه شب دوباره، تورو میبینم. #کلیپ #غم #اهنگ #عشق

باز دوباره یه شب دیگه ساعت3:26منو یادش اونو یارش 26 توش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط