ازم نپرس کجا میری خودمم نمیدونم :)

دیدگاه ها (۰)

الانم خوبم چشام الکی شلوغش میکنن *

کسی در حد تو نی !

+_-

(هرکسی این پست رو درک نمیکنه -----)*

ازم نپرسین که خودمم نمیدونم دارم چه غلطی میکنم ...

نمیدونم کی ازم فیلم گرفت؟🤣بـرو پایـینـ↻ایـنجـاجایـےبراےܩرورخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط