الانم خوبم چشام الکی شلوغش میکنن *

دیدگاه ها (۲)

کسی در حد تو نی !

+_-

ازم نپرس کجا میری خودمم نمیدونم :)

+_-

الانم خوبم چشام الکی شلوغش میکنن....استوری درخواستی:)

عالیه الانم اینجوری کاراشونو توجیه میکنن....به سلامتی..موفق ...

رفتن‌های واقعی توی سکوته، بُردن‌های واقعی توی سکوته، اشک‌ ری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط