داغ رفتنت همیشه تازه ست...

داغ رفتنت همیشه تازه ست...
دیدگاه ها (۰)

هنوز منتظرم...

در بُهت بی تو بودنم...

اونقدر عاشقتم که از خودم میگیرمت...!

یک نفر هست از این قوم که برمیگردد...!

فاصله این دو تا عکس فقط یه ساله

داغ رفتنت هنوز جگرسوز هست 😥😥مادرم😢😥

کیدراما همیشه نجات دهنده ست🙃کیدرامری یا سیدرامر؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط