اونقدر عاشقتم که از خودم میگیرمت...!

اونقدر عاشقتم که از خودم میگیرمت...!
دیدگاه ها (۰)

داغ رفتنت همیشه تازه ست...

هنوز منتظرم...

یک نفر هست از این قوم که برمیگردد...!

با من چه کردی که بیخود شده ام از خویش...؟!

اخیییییی آبجی ناراحت نباش ، من خودم میگیرمت دیگه چرا به اون ...

دوباره ادیت خودماونقدر که باید خوب نشد نه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط