هربار هی راه اومدم، کوتاه اومدم، کنار اومدم. ولی این بار دیگه نیومدم،این بار از همون کنار رفتم،این بار دیگه نمیام،هیچوقت نمیام.🖤🦋

👐🏻🐾
دیدگاه ها (۰)

‏از خدا که پنهون نیست، ولی تا میتونید از بنده‌هاش پنهون کنید.🙂💔🦋

احتیَاج‌ندارِم‌ب‌هیچکَس؛🦋🖤

ما ک از دل ها رفتیم پس بگذار از یاد ها هم برویم😅👊🏿

خاطرش نیست ولی خب به خاطر دارم که در آغوش خودن قول نرفتن میداد:))🖤🦋

هی دیگه با این نمیشه کنار بیایم😪

این همون چیزیه که از ما گرفتن و دیگه هیچوقت برنمی گرده ....🥲...

بقیه دوستام حق داشتن برن پس منم دیگه نمیام و تا همیشه رفتم ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط