خاطرش نیست ولی خب به خاطر دارم که در آغوش خودن قول نرفتن میداد:))🖤🦋

🦋🖤
دیدگاه ها (۰)

ما ک از دل ها رفتیم پس بگذار از یاد ها هم برویم😅👊🏿

هربار هی راه اومدم، کوتاه اومدم، کنار اومدم. ولی این بار دیگه نیومدم،این بار از همون کنار رفتم،این بار دیگه نمیام،هیچوقت نمیام.🖤🦋

دلم به تنهایی عادت نداره خب..(:🦋🖤

‌ آره منم میتونم بی صدا بمیرم(:🖤🦋

من اومدمممممم🥳🥳🥳🥳🥳گفتم حیفه اینهمه زحمت کشیدم، یهو نیام یه ج...

خب من نصف عکسایی که از این دوتا اسکل دارم قابل پخش نیست پ کن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط