f.a.n.o 52109922

دیدگاه ها (۰)

سریال خیلی قشنگی بود یادش به خیر🥺

آدم کسی رو که دوستش داره زودتر از دستش ناراحت میشه؛ این حساس...

از اولین جملت فهمیده بودم زودهعشقای قبل از سوءتفاهم بوده !

😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط