آدم کسی رو که دوستش داره زودتر از دستش ناراحت میشه؛ این ح

آدم کسی رو که دوستش داره زودتر از دستش ناراحت میشه؛ این حساسیت به خاطر دوست داشتن زیاده، پس به جای این که ترکش کنی، بمون و درکش کن..
دیدگاه ها (۰)

از اولین جملت فهمیده بودم زودهعشقای قبل از سوءتفاهم بوده !

🤐🤣

رئال رو اگه بتونی درکش کنی دیگه نمیتونی ترکش کنی..:)️🤍🫀به عش...

بعضی وقتا ادم از خوشهالیش ناراحت بعضی وقتا ادم از عشق ناراحت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط