دیگه دنیا اون دنیا نیست........

دیگه دنیا اون دنیا نیست........
دیدگاه ها (۰)

استقلال سرور................

از وقتی یادم میاد به هیچیک از آرزوهایم نرسیدم..........

اون قدیما یادش بخیر

وایسا دنیا من میخوام پیاده شم!

" راستش اون ... اون .. دیگه نیست "

به هرحال اون دیگه نیست.....:))

اون دیگه دوستم نیست دشمنمه 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط