وایسا دنیا من میخوام پیاده شم!

وایسا دنیا من میخوام پیاده شم!
دیدگاه ها (۰)

اون قدیما یادش بخیر

دیگه دنیا اون دنیا نیست........

ساده بگم ساده بگم هنوز همون دهاتیم

الاهی ..........

وایسا دنیامن می خوام پیاده شمــــــــــــــــــــــــای کاش ...

.⎯ּ︭دنیا به کجا رسیده که میخوام گاو شم💔«𝒩ew 𝒫ost ℱor 𝒴ou»ڀݾټ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط