شاید تلخ باشه ولی.....!

شاید تلخ باشه ولی.....!
دیدگاه ها (۰)

سلامتی چشات که چشامو رو همه بست🔥🌙✨

باانگیزه بد اخلاقخودشیفتهب نظر تون من کدومم؟؟؟؟

.❤️Sh..❤️..M❤️.

❤️...Sh...M....❤️

و شاید بزرگ شدن همینقدر تلخ باشد .....

شاید تلخ و بی مزه ولی مست چشاتم...👀🔗

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط