باانگیزه

باانگیزه
بد اخلاق
خودشیفته
ب نظر تون من کدومم؟؟؟؟
دیدگاه ها (۴)

یه نخ سیگار این ریمیکس مهدیار 🖤💔

از خدا ممنونم که .....❤️🥹

سلامتی چشات که چشامو رو همه بست🔥🌙✨

شاید تلخ باشه ولی.....!

چقدر بد اخلاق 🤣🤣

سوال پست : مهربونی یا بد اخلاق ؟

ببخشید بد اخلاق بودم فقط گشنم بود آشتیی؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط