یه زخم...💔

یه زخم...💔
دیدگاه ها (۳)

تو خیال شوو روژ منی

زل زدی تو چشام گفتی دیگ دوست ندارم

خشاو خشاو وی قرصیله خمه بان هیچ قورصی جو تو ارامم نیکیدن

از کسایی زخم خوردم که یه مدت بهترین دوستام بودن:)))))

• تو یه زخم بودی من فکر کردم مرحمه دردی •لایک و فالو یادت نر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط