تو یه زخم بودی،

تو یه زخم بودی،
من فکر کردم مرحم دردی...🖤💔
دیدگاه ها (۰)

همچین درست میشه اگه من برم...

• تو یه زخم بودی من فکر کردم مرحمه دردی •لایک و فالو یادت نر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط